Current Elliott Jeans

För er som ännu inte har hört talas om Current-Elliott jeans, det här inlägget för dig!


Jag bestämde mig för att göra detta veckor översyn på Current Elliott skinny jeans i Love Destroyed. Jag har haft dessa jeans sedan förra sommaren men jag har fortfarande bära dem eftersom de är så bekväma och snygga! De var så populär bland kändisar tillbaka på sommaren. Dessa jeans köra riktigt stora dock var jag tvungen att storlek ner så jag definitivt rekommendera dimensionering ner en från din normala storlek om du köper dessa jeans. De är mycket mjuka och ganska elastiska. De sliter i knän gör blir större varje gång du bär dem men som jag antar är oundvikligt eftersom de befinner sig på knäna. Den översta 2 hålen har en fläck bakom dem som du kan se på bilden. Färgen stänker är så söt! De lägger definitivt en bra effekt till den totala Jean. Jag tycker att dessa jeans är definitivt en av mina favorit jeans från Current / Elliott. Dessa verkligen fick mig gillar märket, de var mitt första par och sedan dess har jag älskat en hel del av nya stilar.

Totalt yttrande
Jag rekommenderar absolut dessa jeans för en casual look på sommaren. På grund av den stora Reach de inte är det bra för vintern eftersom de gör benen riktigt kallt. Jag tycker också fickan form och passar längd dem mer med mer av en rumpa, tror jag inte att det skulle vara alltför smickrande på de mindre rumpor. De är en vacker jean dock, så bekvämt!

Kommentarer
Postat av: Nicole

I love your blog, how gorgeous!

XOXO Nicole, VPV Team Member

Check us out & follow @ http://www.vantagepointvintage.com/blog/



2011-04-06 @ 14:56:53
URL: http://www.shopvpv.com/
Postat av: Nicole

I love your blog, how gorgeous!

XOXO Nicole, VPV Team Member

Check us out & follow @ http://www.vantagepointvintage.com/blog/

2011-04-13 @ 13:37:23
URL: http://www.shopvpv.com/
Postat av: buy research papers

Vacker och bekväm. Jag vill råd med en sådan sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0